Select Page
Photo by Trent Erwin on Unsplash
Captains Blog

Aangepaste werkstijl door Corona-epidemie

Alleen op afspraak

Door de Corona-pandemie is onze dienstverlening niet zoals u die van ons gewend bent. Zo is het momenteel niet mogelijk om ten alle tijden met uw apparaat en/of vraag bij ons binnen te wandelen. Hoewel wij dit jammer vinden en begrijpen dat dit voor u vervelend is, vinden wij het onverantwoord om onder deze omstandigheden anders te besluiten. Wij vinden zowel uw als onze gezondheid erg belangrijk en willen dan ook onze verantwoording dragen deze niet in gevaar te brengen.

Bereikbaarheid

Wanneer u tijdens openingstijden belt en wij niet in staat zijn uw telefoontje te beantwoorden, krijgt u de mogelijkheid een bericht achter te laten. Deze mogelijkheid is er alleen tijdens openingstijden, buiten openingstijden krijgt u alleen te horen dat de lijn gesloten is.

Wij hebben al een aantal keer de vraag gekregen om de telefoon door te schakelen naar onze mobiele telefoons wanneer wij buiten huis moeten werken. Hierbij de uitleg waarom wij dit niet willen. Wanneer wij op afspraak zijn vinden wij het niet tof om in tijd, waar u als klant voor betaald, te gaan telefoneren. Wanneer u belt willen wij graag de tijd voor u kunnen nemen. Dit maakt dat wij ervoor gekozen hebben de telefoons niet door te schakelen. Wij willen namelijk niets ten koste laten gaan van de aandacht die wij voor u hebben, zowel wanneer we bij u op locatie zijn als wanneer u ons aan de telefoon heeft. Wij wensen iedereen een goede gezondheid!

U kunt ons eventueel ook via Whatsapp bereiken.

Start chat via Whatsapp

Wij begrijpen dat dit niet is wat u van ons gewend bent en dat dit ongemakken met zich meebrengt. Wij doen ons best om het ongemak dat deze situatie met zich meebrengt tot een minimum te beperken.

Wij willen iedereen bedanken voor zijn begrip en wensen een ieder een goede gezondheid.

Meer berichten