Nadat onze oude telefooncentrale het begeven had hebben wij een tijd lang het nummer één op één doorgeschakeld naar onze handsets. Dit betekende géén meldingen buiten openingstijden, geen mogelijkheden om berichten achter te laten en géén vakantiemeldingen.
Hierdoor heb je waarschijnlijk vaker gebeld waarbij de telefoon eindeloos overging… zonder dat iemand je oproep kon beantwoorden! Begrijpelijk moet dit ontzettend frustrerend geweest zijn! Het is immers al vervelend genoeg wanneer je computer niet doet wat hij moet doen! Mijn excuses voor het ongemak dat dit opgeleverd heeft.
Ik ben in elk geval verheugd te mogen melden dat dit tot het verleden behoort, de nieuwe centrale is vanaf dit schrijven gerealiseerd en in de lucht.
Wat gebeurd er als ik buiten openingstijden bel?
Wanneer je belt buiten openingstijden krijg je een melding dat wij gesloten zijn met het verzoek om tijdens openingstijden terug te bellen. De verbinding wordt vervolgens verbroken, je kunt dan géén bericht achterlaten.
Wat gebeurd er als ik tijdens openingstijden bel, maar de lijn bezet is?
Wanneer wij in gesprek zijn en je belt, dan kom je in de wachtrij terecht. Om te voorkomen dat je van verveling in slaap valt hoor je zelfs een fijn muziekje terwijl je wacht.
Wat als ik bel tijdens openingstijden, maar jullie bij een klant op locatie zijn of met iemand bezig zijn?
Wanneer wij voor of met iemand bezig zijn zullen wij de telefoon niet kunnen opnemen. Je zult dan een boodschap te horen krijgen dat wij op het moment niet in staat zijn je oproep te beantwoorden. Vervolgens kun je een bericht achterlaten. Dit bericht wordt direct naar onze mobiele telefoons gestuurd. Zodra wij in in de gelegenheid zijn je bericht te beluisteren, zullen wij dit doen en je terugbellen.
Kan ik jullie ook via Whatsapp bereiken?
Ja, dat kan! Het telefoonnummer +31 46 428 0540 is gekoppeld aan onze Whatsapp. Ik zal, wanneer je hiernaar app’t, je bericht direct doorkrijgen op mijn mobiele telefoon.